SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Monday 20 October 2014

Rahsia Tingkatkan Uniques Visitor Nuffnang

Sejak jadi blogger tegar ni, *ehh betul ke tegar ni :P , saya memang berazam untuk meningkatkan uniques visitor (uv) saya. Kalau dulu semput je tengok uniques visitor yang masuk ke blog Irsya Healthy House ni, tak capai 50 uv sehari pon macam payah je. Sedih kan :(

Tapi sejak join gerak gempur program Road To Italy dibawah empayar WAHMilion, memang ternyata banyak memberi perubahan pada bilangan visitor yang masuk ke blog saya saban hari. Macam yang anda boleh tengok sendiri seperti dalam gambar di bawah ini, ternyata berbeza kan.



Jika tengok gambar di atas ini, memang berbeza dengan gambar di bawah pula. Sepanjang minggu ini saya lihat perubahan besar bagaikan tsunami yang membadai blog kecilku ini dengan angka uniques visitor mula mencecah angka 100 uniques pada 13 Oktober dan mencecah angka 200 uniques pada 16 Oktober 2014.


Pada mulanya saya hanya target untuk mencapai 100 uniques visitor sahaja sehari, tetapi tak sangka boleh mencecah 200 uniques visitor pula. Syukur, alhamdulillah. Sekarang target saya untuk capai 500 uniques visitor pula sehari. Mampukah saya? Doakan saya yer kawan-kawan.

Mungkin nilai 100, 200 atau pun 500 uniques visitor sehari agak kecil jika dibandingkan dengan blog otai-otai blogger yang lain. Tapi apa pun saya rasa berbangga dengan pencapaian blog saya ini.


5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...